Saturday, May 18, 2013

Seret kaki untuk pergi

kali ini aku betul2 hendak melangkah kaki
kali ini sungguh2 aku ingin berlalu pergi
sudah berulang kali aku katakan begini
tapi rasanya aku masih di sini
masih mengharap pada mimpi
masih tetap teguh berdiri menanti
tapi kali ini
aku benar2 mahu pergi
biar terpaksa diseret kaki yang degil ini
aku ingin melangkah pergi
walau aku tak pasti ke mana langkah ini
aku ingin melangkah pergi
sudah tidak ada apa untuk aku di sini
benar2 sudah tidak ada apa
tiada harapan
tiada impian
tiada anganan
aku akan pergi
aku harus pergi
aku sudah lama tertinggal
menunggu jika mereka menoleh kembali
menunggu andai mereka berpatah kembali
sedangkan mereka sudah jauh pergi
sedangkan tidak sedetik pun mereka terniat ingin menoleh kembali
aku sudah lama tertinggal

p/s: u need to let go of the past, so u will have the future - sid..

No comments: