Sunday, November 9, 2014

lohong..

Kosong
Rasa yang ada disini
Kosong
Walau ramai yang disisi

Sepi
Jiwa yang dihimpit sunyi
Sepi
Walau hingar membingit diri

Dalam ruang yang luas rasa sempit tak terperi
Dalam cahaya yang jelas rasa gelap sekali
Tuhan
ini dugaan Kau untuk aku
aku tahu
tapi berat yang ku rasa ini bagai membunuh jiwa aku
Tuhan
ini dugaan Kau untuk aku
aku tahu
tapi perasaan yang ku rasa ini bagai menyiat dada aku
Sakit pedih perit
Bantu aku Tuhan
Jangan biarkan aku hanyut dalam rasa ini
Bantu aku Tuhan
Jangan biarkan aku lemas dalam rasa ini

Tuhan aku tahu Kau ada
Tuhan aku yakin Kau ada
Tuhan walau sesakit mana jangan biar aku lupa yang Kau ada
Tuhan walau sekecewa mana jangan biar aku menyalahkan Kau yang sentiasa bersama
Tuhan jangan putus asa padaku walau aku sendiri sudah putus asa pada diri ini
Tuhan jangan pernah pergi dari hati ini

No comments: